Followers

Thursday, April 21, 2011

TENSION!!!

urghh....tension2 aku dengan internet dengan adik dan dengan diri aku nie,...
aku tengah download drama korea semalam/kemarin...mmg 24 jam juga la nak habis kan satu download drama... then semalam aku g stop sendiri ingat an half yang dah download akn auto save dalam document...
pagi tadi buka document cari2 tgk dah xda....arghh...i make a mistake... i should not stop it, kalau matikan broadband trus baru half download tue akan auto save...huuu...:(  
xpa la dah nyesal dah pasal hal tue.... tadi pula aku dah loading some part2 drama tue dalam youtube,
adik aku pula g katop/tutup internet nie....waaa....
malangnya nasib aku rinie.... seharian semalaman aku tunggu nak habiskan satu episode...
aduhhh....mmg kena bersabar ja la skarang....adoii....
pening3!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...