Followers

Tuesday, April 26, 2011

Sakit Kepala lagi~

Salam semua... semalam aku x boleh nak tido pon sampai pkul 3 lebih cmtue baru boleh tido kot..
aduhh...kusut2 kepala nie... aku x tau la aku selalu fikir apa sangat...macam2 da dalam kepala secara tiba2..
x leh nak kawal lak... aku pula x suka nak ambil ubat kecuali terdesak sangat-sangat baru makan ubat..
dah la semalam kawan aku dok ungkit hal lama., err... i dont like laa.. so aku mendiamkan diri ja...
lagi la aku diam diri lagi tue la aku dok pendam dan lagi la sakit kepala...adess... sabar ja la...!!!
g pon ada masalah lain gak yg buat aku sakit kepala nie... tadi search dalam internet, ada 7 punca sakit kepala dan 4 daripadanya ada kat aku...hhu...
tengok je la kat bawah nie... punca2 sakit kepala:





1. Fikiran yang bercelaru atau tak menentu.

2. Duduk bertentangan dengan cahaya terang.

3. Memakai cermin mata yang tak sesuai dari segi "power" sama ada di sebelah mata kanan atau kiri atau kedua-dua belah.

4. Merenung atau melihat sesuatu benda dengan keadaan mata yang kabur atau kelabu.

5. Menghidap migrain, kencing manis, barah dan denggi.

6. Memakai pakaian yang kurang sesuai. Terutamanya yang agak ketat pada bahagian pinggang.

7. Memakai pewangi atau bau-bauan yang berlebihan.



p/s: bila la leh tenang sikit kepala aku nie???!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...