Followers

Sunday, April 17, 2011

Gelak malam2 Bagi Kita Sihat!!

SALAM....
tgk tajuk entry tue...pernah x tgk 8tv live bersama Guibo and Baki???  siaran kul satu kot...
aku gelak x henti2....lawak juga siaran nie...aku x tau nama siaran nie apa...
nie first time aku tgk...ahaha... lawak2 dgn telatah Baki and Guibo... really spontan when u laugh...
huhu... aku dah la x leh tido...dok gelak lak lagi x mengantok..ahaha...
malam nie Guibo jd mermaid...haha...serius lawak..
both boys also not bad..:P


~sorry jiran2 klau aku gelak terlebih kuat...ahaha...aku klau x control gelak mmg kuat...hee..:P

2 comments:

FaKArePa!n said...

kalau xleh tido.. gelak itu menyiksakan bukan menyihatkan..hehe

peAceStarZ said...

haha... xpa2 x rasa terseksa pon..nie dh mula mengantok..

tido2..:P

salam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...