Followers

Friday, April 15, 2011

★SEGMEN☆ BEN ASHAARI AJAK JADI BUDAK BUDAK SAT

SEGMEN LAGI....JUM2 JADI BUDAK2...HEHE...

Santai Bersama BEN ASHAARI

nk join mcm biasalah klik banner di atas k...tq..:)


APAKAH KAREKTOR KARTUN YANG PALING KORANG MINAT DAN KENAPA:


View Image SPONGEBOB SQUREAPANTS..~HEHEHE~

nie karakter kartun yang paling2 aku minat dan suka....knapa??? tgk la muka spongebob tue happy je kan??
haa...aku setiap kali tengok serie kartun spongebob nie mesti gelak.. karakter dia membuatkan suma org happy ja..tul x?? g satu syok tengok muka dia tue... lawak pon ada gak... karakter dia x mmbuat org jemu nak tgk kartun spongebob tue...btw, aku suka kartun nie dlm versi Melayu ja...sbb dngaq sora dia lawak ja dlm bahasa Melayu klau dlm ingeris x brapa nak lawak dan x leh nak gelak...huhu...:P


APAKAH KARTUN PALING KORANG TAK MINAT LANGSUNG NAK TENGOK:

              View Image

Taw x nie kartun apa??? nie la kartun KAPPA MIKEY @ LILYMU..... 
aku x minat tengok cita nie....semua karakter dalam kartun nie macam bodo je... opss....sorry...
tapi tue la realitinya... tambah2 GONARD tue...sapa?? ala yg pakai baju biru kat atas tue la...ok??!!
errmm...kartun nie xda manfaat dan pengajaran pon buat budak2 yg tonton...hmm..



JIKA AKU SUPERHERO???

Batman Artwork

kalau aku superhero aku nak jadi BATMAN...aikk...batman utk laki ja an?!! hmm...
melepas la aku...haha... tp aku suka watak Batman... dia sorang yg kaya dan merendah diri...
satu g aku minat kereta dia...perghh....trigin nak tgk kreta BATMAN.... besaq,stail,HEBAT...hehe...

~sekian saja sesi budak2...hehe..
~psst...aku x da la besaq sngt..still budak2 comey g..ahakz..:P
(prasan)

6 comments:

Fuuyooh said...

salam kenal.. datang dari blog abg ben.. hehe

Cik Sue said...

dtg dr segmen En Ben..
salam perkenalan... =D

athira tinted said...

salam kenal suma..:)

fRaMe+LenSeS said...

antara cita paling teruk kat tv. ahahah. wlau pn nadh busan ta penah tgk cita tu.. ahaha.. mencik..

athira tinted said...

cita lilymu ka??? hahaa...
sama lah..

afiqazizan said...

salam kenal.
datang dari segmen ben ashaari.

saya pun suka gak spongebob.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...