Followers

Thursday, April 28, 2011

TAHNIAH!!!


Tahniah! Anda telah ditawarkan ke Program Matrikulasi,
Kementerian Pelajaran Malaysia
NamaATHIRA SYAHIRA BINTI ZUHAIREE
No Matrik
Program PengajianPROGRAM SATU TAHUN
KursusM001-SAINS
Nama KolejKOLEJ MATRIKULASI KEDAH-KMK 
Tarikh Mendaftar23 MEI 2011  


salam.... tengah malam semalam/kelmarin aku cuak sangat nak check matrikulasi... aku takut x dapat ja..
mula2 tue aku check yang kwan2 aku punya dlu..hhe...sorry3!!! then dah tengok mreka suma dpat so aku check aku nya... ALHAMDULILLAH  dapat... mood time tue??? aku blurr ja... serius!! aku x happy dan x sedih... impression aku..hmm, ok iera dah dapat... hha... xdak prasaan gila... aku x tau aku dah letak mana perasaan aku nie... pagi2 bangun subuh aku trus bg tau mak aku...dia happy sangat, then aku pon tunjuk la happy ckit..hehe... pastu ayah aku lak, dia kata bagus la dapat matrik... baik p sana... aku??? hmmm...tgk la dlu cmna...(still x da mood yg happy).. hampeh gak aku nie...huh....
aku tgk kawan2 semua happy... what is wrong with me??? adehh... pa2 pon mmg syukur aku dapat...
bkn senang nak dpat setelah berusaha dalam SPM 2 tahun lepas...=)
kabar baiknya, ramai kawan2 aku dapat matrik yang sama dengan aku... most of my school mate...
SUKA3!!!  (bru nak happy) hhehe...
tapi aku nak tunggu IPTA dlu..klaw course yang ditawarkan tue yang aku minat memamg aku x kan lepaskan peluang ke IPTA... apa2 pon tunggu minggu dpan sama ada nak g matrik or Ipta...

p/s: tahniah kepada semua member2 ASTECH, CONVENT dan x lupa gak geng2 PLKN yang mana berjaya ke matrik.... insyaALLAH kita jumpa kat sana nnti ramai2...haha...
BERKAMPUNG KAT MATRIK CHANGLUN!! hhahaha....


★see ya☆

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...