Followers

Sunday, April 17, 2011

MACAM MANA NAK LETAK IKLAN??

SALAM.... 
nak minx tolong blogger2 lain leh x?? erm, macam mana nak letak iklan kat blog nie??
aku tgk blog aku kosong ja... blog2 lain macam2 ada...  trigin gak nak2 iklan2..hehe...


before this aku ada letak iklan google adsence dan dah lama dah menghilang...
xtau nak cari mana dah...haha...penat aku edit2 x da pon..
kata dalam tempoh 24jam or 2 hari tapi still x muncul2...aigoo...
ermm...  aku trigin nak letak iklan melalui nuffnang...tapi x tau camna nak buat...
ada orang kata kena bagi follower banyak baru leh buat nuffnang,. 
ada pula yang kata klau blog yang fames2 yang banyak pengunjung baru nuffnang trima...hmm...
blog aku nie mana ada ramai follower pon apatah lagi ramai pengunjung...huhu...


jadi boleh x klau aku nak join nuffnang??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...