Followers

Monday, April 11, 2011

Penat Mandi...

Fuuhh...ada la dalam 5 minit duk dalam toilet tue mandi....
hingaq ja dalam toilet tue aku dengan adik aku mandi....
uishh...jap2...ada salah faham nie...
actually aku dengan adik aku bagi mandi kucing tue haa....
bagi MAK KUCING mandi...
nama dia "cebu"..sbb apa cebu??
sebab bulu dia gebu mcm bear2...
jom berkenalan dengan miaww, miaww nie...

tue la CEBU...gebu dak??

yg dua ekoq kcik tue anak dia..
nama CHIKI dan CHOKO..
hehe...

k2, back to the story...
penat kot bagi mandi mak dia nie...
lari pusing merata satu toilet tue...
yang aku tolong jerit jaa..
hahaha...
skali skala jerit dalam toilet tue..
ahaha...
adik aku yang bagi mandikan...
aku cuma spray aiq cmtue2 ja..hehe...
tp sakit tangan aku dia cakaq tangan..
nasib x luka...:(



nie gmbaq2 time bagi mandi...


~sekian saja hari ini...

3 comments:

aNiss :):) said...

hahaha =) awk suka kucing ea! sweet nya.. aniss takut ngan kucing! ngee =)

iekah said...

geram tgk anak kucing tu...!!
cute..!

peAceStarZ said...

hehe...anak kucing tue mmg cute2...
harap2 leh membesar dgn elok coz sbelum2 nie bnyak dah ank kucing mati dan ada yg hilang...hmm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...