Followers

Thursday, April 7, 2011

SEMUA RABUN!!! grr...

Assalamualaikum... 
hari nie nk crita~cecite~ pasal RABUN...
entry aku mcm tgh geram kat org ja  an...ahakz...
sebenarnya x pon...
nie kisah rabun keluarga aku...

bermula dri ayah, mama, aku, kak syaz dan adik laki aku.... kami semua rabun...
nak taw sbb apa?? sbbnya kami satu keluarga pakai spec or contact lens...haha...
baru2 nie pula adik aku yang sorang lagi didapati rabun juga...huhu...
soo, Satu keluarga kami memakai spec mata...aiseman...

tadi pula aku dgn adik aku pegi check up mata...guess what??? power mata aku tinggi kot...
silau plak ada dalam 300 kot...aigoo..
I GOT A SERIUS EYE DEMAGE!!
aishh...sabar ja...nie pon sbb aku jugak yang x reti jaga mata, keja mengadap internet ja seharian..
maw x naek power mata tue...hmm... 
pas tue  abg kedai tue suruh aku buat spec baru dan jangan pakai contact lens dah...
sbb ia akan rosakkan mata aku ja...hmm, aku terpaksa akur ja la kta2 abg kedai tue...(cehh, ayt pasrah..haha)

ermm...mayb this Saturday i will do my new spec..
InsyaALLAH...

guys~ see me with new style, new tinted, and new manner..hahah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...