Followers

Tuesday, April 12, 2011

SEDIH dan TAHNIAH!!

hurmm...aku  xtaw napa aku sedeh kali nie...
rasa mcam x sedia utk sambung belajar nanti...
tadi check temuduga maktab X DAPAT...
then tgk ada kawan yang dapat... huh.. sedih la jugak...
tapi aku gembira dan nak ucapkan tahniah kepada kawan2 yang layak utk sesi temuduga
maktab, UPNM dan UTM...


aku satu pon x dapat...waaa....


>harap2 aku akan dapat tawaran yang lain dan dalam bidang yang aku minat...


ermm., one more thing yang membuatkan aku sedih...
aku sedih la kalau nanti dapat universiti x sama dengan best friend aku dan kengkawan aku yang lain...
kalau boleh nak semua budak2 ASTECH still in one campus...haha...
aku nie bukan leh rapat sangat dengan orang...tapi dengan sorang ja yang aku ngam,.
dengan FARAH...dia la best friend aku...x pernah jumpa kawan yang segila macam aku dan perangai pon semacam ja...haha...


MISS YOU LAA.. ~ :)




GUYS WISH ME FOR A NEXT TAWARAN...dpat IPTA pon xpala...
janji bidang yang aku minat dan aku bleh score...amin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...