Followers

Monday, April 4, 2011

ABPBH habis dah ka?!!

ok...first of all aku nk ucpkan tahniah la buat SHAHEIZY SAM sbb menang anugerah ABPBH semalam...
aku agak terkejut jugak.. lg pon dia baru ja berjinak dgn dunia hiburan nie..(rasa2 aku la)..haha...
actually aku x tgk pon anugerah tue semalam sbb aku malas nk tgk... aku malas nk tnggu dpan tv tue tgk depa umum sorang2 pemenang..haha...truk tul aku an?? aku rela wat keja len dri tgk TV...yahh, thats me!!
tp time last yg datuk Siti nyanyi tue aku ada tgk... aku ada dlm bilik time tue, then dngaq Datuk Siti nyanyi lagu NOBODY by WONDER GIRLS... aku dengar pelik ja, msa bila plak artis korea dijemput ke anugerah ABPBH semalam??!! haha...so aku pon g la tgk kat TV..rupa2nya Datuk Siti...haa..time last2 tue la baru aku tgk persembahan dia...hehe...
not bad la., aku kagum dgn Datuk Siti punya persembahan sbb dia boleh menari dan menyanyi serentak..
performance dia mmg best... mmg diakui dri dulu lagi...


>x lupa gak kpd pemenang2 yg lain...TAHNIAH  semua pemenang,..
nk tahu senarai pemenang yg lain sila klik SINI.. aku pon taw dari blog tue ja..ahakz..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...