Followers

Monday, May 2, 2011

★GEMPAR☆ KEMATIAN OSAMA BIN LADEN & freemanson

salam... tadi aku tgk berita yang mengemparkan satu dunia  iaitu kematian Osama Bin Laden... aku agak terkejut dan hairan jugak... dia telah menghilang selama 10 tahun tup tup ada pulak kisah dia... sebelum nie kita semua digembarkan pasal pemalsuan Osama tue...ada yang kata Osama x wujud, watak tue cuma propaganda  
Amerika ja... ada yang kata Osama nie bukan ada pon... sumanya palsu zaman sekarang nie... aku pon argh...pening3!!!   tadi tengok TV siap ada gmbar2 Osama lagi...gmbar dia dalam markas dan gambar2 tgh memimpin utk berjuang... then aku terpikiaq sat, camna orang boleh ada gmbar2 dan video2 tue semua???
sapa yang p rakam semua tue??? gambaq2 tue semua diambil secara terang terangan dan depan2 pulak tue..
tak hairan ka?? kalau dia terrorist or apa2 ja xkan dia nak biarkan orang ambil gambaq dia sewenang wenangnya...hmmm...tue satu kemusykilan bagi aku.... semua x suka Osama kes runtuhan WTC..(tp x bermakna aku suka dia..hhu..)
sebelum nie pon ada video yang dibongkarkan oleh rakyat Amerika sendiri pasal kejadian runtuhan WTC pd tahun 2001 tue,... dalam video tue depa kata semua nie dah dirancang oleh orang dalam... orang dalam mknanya orang2 di US sendiri la... cri dalam utube ada la... aku nak gtaw link  pon aku lupa dah... tapi dalam THE ARRIVALS  x silap aku ada pasal kejadian nie...
hmm...aku pon x taw nak percaya yang mana...bek x yah caya..
>dengaq boleh, percaya jangan<


P/S: pernah tgk THE ARRIVALS x?? klaw x tgk lg jom la tgk.. dia membongkar semua kisah pasal freemanson dan dunia!!




apa2 pon walallahualam...semuanya hanya ALLAH ja yang tahu apa yang berlaku di muka bumi ini...


~nie semua luahan aku dan apa yang aku rasa, terpulang la sama ada u all semua nak kata apa pon...
aku x kisah...hhu.. yang mana baik jadikan teladan, yang mana buruk jadikan sempadan, buang juh2!!

2 comments:

Gua Tertidur said...

ape yang the arrivals bongkar mmg betul. semuanya propaganda orang israel. kene percaya sebab dalam al quran dah cerita serba sikit.

peAceStarZ said...

betul2...dalam alQuran semuanya ada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...