Followers

Sunday, May 1, 2011

★SHOPPING TIME☆

assalamulaikum... dan x terlambat lgi kot nak ucap selamat HARI PEKERJA...hehe...
sempena hari pekerja nie semua hypermarket ada buat sale....murah2 pulak tue...dri 20% ke 70%..
adehh..aku pon mcm nak promote pulak..huhuk...


Go to fullsize image


aku pon ajak la parents aku g alor star mall/pacific... mula2 tue ayah aku malaih nk g, x larat la...
pastu last2 dia g jugak..kesian kat aku kot..hoho... aku dah lama nak beli baju sja la nak shopping...
lama dah x shopping an..hhe... actually aku x minat sangat shopping2 nie, lenguh kaki berjalan...ahah...
tapi tadi mmg rambang mata tengok baju2 dan seluar...x tau nak pilih apa, bnyak elok2..
tapi tadi mak aku da beli 4 pasang baju kat aku.. mayb bagi org lain sikit but bagi aku cukup la....
nak pakai kadang2 ja..bukan tiap2 hari pon...huhu...
apa2 pon thanz mama...
nnti nak masuk U or matrik nak kena beli lagi macam2...haha..
sian kat mak aku... aku nak keja mak aku x bagi...haha...:)


★ rilex luw ☆ 
^___^v

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...