Followers

Saturday, May 14, 2011

★KonSerT kaT rUmAH aKu☆

haha...rinie ada klon Ana Raffali dengan Sohaimi Mior Hassan dekar rumah aku... dari tadi dok menyanyi lagu Kalau Berpacaran saja....aduh...naek cemuih aku...haha...
nak tau x sapa??? nie haa mak aku dengan adik beradik aku dok wat konsert kat rumah...
hingaq rumah dah nie...hhe... tapi konsert nie tertutup tau...
 org lain x leh mai..hahaha...
aku join gak jadi dancer kat belakang...hehe... penat2....
kerja dok merapu jaa...hhe...
errm, actually mak aku tengah practice menyanyi untuk Hari Guru... yaa, esok lusa nie Hari Guru tue pakat berlatih menyanyi...ahah...
 hah, lupa nak bagi tau, mak aku ialah seorang guru sains di sekolah kat Alor Setar nie... hehe...
malaih nak gtau sekolah apa....huhu... kalau dah tau diam2 ja la...hhe...
sat g promote,  ramai lak pakat cari dia, 
nnti fames macam ckgu Shida lak.. hhaha... 
tapi x leh lawan ckgu Shida lagi... dia dah pro in miming...:)



★bOlEh pAnDaNG2, JaNgan PeGanG2☆
::)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...