Followers

Tuesday, May 10, 2011

★MacaM pinDAH rUmah Ja☆

SALAM... hari nie rumah aku sudah cukup anggota keluarga..hhe...sbelum nie sorang hilang g belajar, hari nie dia dah balik dah...dan akan stay selama 4 bulan juga kat rumah...kak aku sudah balik rumah laa...hehe...
nak taw x sapa kak aku??  meh2 kenal dia di SINI...nama dia AMIRA SYAZRINI...yeah, nice name rite??
ok...tadi pagi aku semangat nak g ambik dia balik dari sp....tp aku semangat2 aku last2 aku tdoq dalam keta ja...haha... kesian kat ayah aku drive sorang2.... aku dah x tahan mngantuk dah....hu
hu...
bangun2 ja aku dah sampai kat rumah kak aku...haha...lawak sungguh,.
bila masuk umah dia.... aku agak terkejut...TudIAaaa....banyaknya barang .... aku usha kreta...cukup ka kreta aku nak tampung semua nie??!! then ada kwan kak aku kata, dia suruh aku dok belakang dengan barang2 tue nanti, dan aku akan tenggelam dengan timbunan barang...errkk... taw la aku KuRuIh / kecik pon.... dia perli kot... sabar jaa...~ dah x kisah~...huhuuu...pastu ayah aku masukkan satu per satu barang2 dia....
ada 2 3 beg besaq, kotak2 dan beg2 kecik paling bnyak, yang x celuih/muat kreta tue sebab ada tv gan meja tv la... semua sumbat sekali dalam kreta tue....pnuh2,...sampai x nampak jalan luaq dah semua kena cover dengan barang...ahha....bila dah habis simpan brang kmi pon bertolak pulang dan memang benar aku ditenggelamkan dalam barang2...errr...nasib baik la sp dengan alor setar x juh sngat...hhu,,
bila sampai rumah kmi punggah barang2 tue masuk rumah,. errr.... full rumah, x taw nak letak mana barang2 dia...sekarang nie bilik aku full....yaa...full sangat2, 2 3 beg besaq2...memang x dak ruang la bilik tue nak jalan...haha...kesian gila..:]              
 DAH SrUpa pInDah rUmAH Ja....
esok kami plan...eh, kami ka??? err..x kot, kak aku ja dia plan nak kemas barang2 dia...ahha....
aku malaih nak tolong....tapi2..... last2 aku kena tolong gak..hee.... 




p/s: ermm..aku leh spend time dengan family ada lebih kurang 12 hari lagi...huuu...:( sedih2...
nnti aku lak kena g sambung study.. kurang lak sorang ahli keluarga aku... apa2 pon aku x sabaq nak STUDY.... 




★iErA nAK p MaTrIk naNti☆

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...