Followers

Friday, May 20, 2011

★Playfull Kiss☆ Special Edition

salam... tinggal beberapa hari ja g untuk aku stay kat rumah... next week hari Isnin aku mula nak berangkat ke matrikulasi dah...sedey3...:(
sisa2 hari di rumah nie aku habiskan dgn layan drama korea.... pernah tengok tak drama Playfull Kiss??!!
haa...klau penah tgk tue bagus la...klau yg minat korea but yet still x tonton lagi drama nie, aku syorkan suruh korang tengok drama nie.... mmg best lah....thumbs up...!!!   
Go to fullsize image


k2...tue kisah drama nya...pernah tengok tak special editon pnya playfull kiss???
Athira Syahira        View Image
hehe...aku baru tau ja kata ada special edition.... huh,... napa la aku x tau dari dulu...
aku tgk drama nie dari thn lepas..but baru last week aku tau about those special edition....pity me..:(
tue pon my fren yg gila2 kan korea, dia baru bagi tau... kalau aku tak meet up dngan dia last week mmg aku x tau.... thanz to Aisyah~ dia sekarang mmg over gila KPOP...haha... sembang dengan dia mesti dia cita pasal korea... aku yang minat pon aku x tau sangat perkembangan KPOP...eheh...
aku minat drama ja... artis2 dia x brapa nak minat sangat..hehe...
k2...back to topic... sapa2 yang x tgk g playfull kiss special edition nya g lah search kat youtube... video dia hanya di youtube ja..


nie aku nak kasi link nya...:)


Playfull kiss part 1
Playfull kiss part 2
Playfull kiss part 3
Playfull kiss part 4
Playfull kiss part 5
Playfull kiss part 6
Playfull kiss part 7




~suka drama nie.. sweet pelakon dia...like2 kim hyung jung..:)


★KPOP LOVER☆

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...