Followers

Tuesday, May 3, 2011

★Bowling time☆

salam... aku tiap2 minggu hari Selasa sure turun main boling... aku g kat CP, Alor Star,..
slalu aku men truk kot...haha... bkn dok masuk longkang tapi bola slalu p ke arah len., aku dah x reti nak target... al maklum la setahun tinggal permainan nie... dluw aktif la, tue pon kes masuk SUKAN TERAS ja...
kalau x memang aku x kan reti men bowling nie... tue pon dah dekat 3 tahun tinggal sukan teras,..
tapi tadi aku happy sangat2 sebab aku dah mencapai average lama aku balek...memang x banyak tapi aku boleh consistent tue pon ok laa... tadi men memang aku focus betul2 dan x pkiaq bnda laen dah... haha...
apa2 pon nak thanz kat uncle zul sebab ajaq aku len cara2 nak target dengan betul... aku dah lupa abih...ahah..
x lupa gak kat uncle man gan abg amdia...miss both of u... lama x jumpa coach2 aku nie... yang bnyak mengajar aku...
alamak x da gambaq aku men bowling lak...malas nak upload, nak loading slow lak,...nnti2 la aku upload...
huhu...:P




p/s: dalam tengah happy nie aku dok rasa geram sangat....
 aku nak kluaq gan kawan2 mak aku x bagi...arghh... bila masa la aku nak hang-out??? boring dah kot dok umah.....sob3...:((





★i miss you☆

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...