Followers

Monday, May 16, 2011

★Farewell Party☆ BBQ

salam semua.... semalam aku dijemput ke rumah afiqah, salah sorang kawan aku di sekolah lama,...
sekolah Convent...memang lama x jumpa la semenjak aku pindah ke sekolah Teknik..,. lbih kurang 2 tahun kot.. pastu semalam aku g rumah dia dan waaa....mmg happy sangat2.... aku dapat jumpa semua kawan2 aku di convent dulu...kawan sejak form 1 until form 3 ... semua ada kecuali Fatin Hasyifa...
jom berkenalan dgn kawan2 aku...
malaih nak sembang bnyak dah...haha...


 FARAH, DAYAH, dan Ira

time nie kami semua dok wat kraf tangan, mcm 
"kraf2 kreatif si manja" haha... 
buat keychain sndri...
thank to Aimi cos sediakan peralatan semua...
first time tau aku wat bnda2 yang kreatif2 nie..(kreatif la sngt)
al maklum la, aku mmg x minat buat kerja2 feminin nie..
aku rasa renyah dan payah...
mmg x suka...tapi dah benda dah da kat depan mata, so wat apa nak lepaskan...jadi aku pon try buat...
dan tadaaa....nie lah hasilnya....

simple ja kan?? besa la aku x kreatif,  baru nak blajaq, tue pon merangkak..ahah...
nie pon x jahit lagi...errr....serius malaih nak jahit... haha...
(semua aku malaih)



nie nampak sngat lepas habis makan...bersepah meja... 
makan bbq ayam dan sos kuah lada dia mmg sedap....caya lah...hhe..
aku mkan bnyak gak sampai full storage aku..hhe.. 
tapi badan still maintain...err..


mai nak intoduce... dpan tue Nabila
kiri - aku, farah, zafir,nana,aina,wany,sue,dayah, nad..
dan ada g, fiqah,aimi dan spa g ah?? ramai ngat..ahha...

tapi mmg best la...hingaq umah fiqah, besa la bila gurls berkumpul mmg bising ar...haha.... 
actually ada bnyak lagi gambaq, tapi malas la nak upload bnyak2..
sikit2 sudah la yang len kita wat kenangan...
malam tue kami keja tangkap gmbaq ja...
cerok rumah kalau leh snap kami p snap...haha...
sampai berpeluh peluh, mcm pas lari uh...
hehe...


p/s: aku x tau la bila leh jumpa ampa semua lagi...rinduw sangat2, dan aku harap we will be friend forever..
pasnie semua nak sambung blajaq dah so memang jarang2 la nak jumpa dgn semua...


 ~to all gudluck in ur life dan jangan main2 kat Uni nnti...
blajaq sungguh2 taw...InsyaAllah...~


★GoNna MiSS yOu gUrLz☆

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...