Followers

Sunday, May 8, 2011

★SEDIH☆ Anak Kambing Minta Tolong..

salam....aku sedih la rinie... pagi tadi adik2 aku nak g sekolah, aku kluar rumah dengaq bunyi anak kambing dok bekk..bekk... ksiann gila...pastu aku g jenguk dengan adik aku, rupa2 nya anak kambing   terjatuh dalam parit depan rumah aku, dah la semak samun dah macam hutan dah  ....kesiann kot...
anak kambing kecik g... pastu ada la beberapa ekor family dia..
ada dekat2 tempat anak kambing tue jatuh... aku dengan adik aku nak tolong la tapi payah kot, parit tue dalam jugak, kat2 2 kaki ke bawah... silap hari bulan dengan aku skali terjatuh..hha...aku dah la stail x leh nak balance., tadi berdiri atas tebing tue pon rasa melayah mcam nak jatuh...huhu...'
hmmm..yg aku sedihnya.... napa tuan dia x datang??? mana tuan dia...dan jiran2 yang lain wat bodo jaa.... sorang x mai tolong angkat anak kambing tue.... sampai sekarang dok mengembek dari subuh td uh,...
aku x sampai hati la dengaq.... mcm nk teriak pulak bila dengaq kambing teriak gak..huhu... aku g jenguk tadi,
then try guna penyakar utk tarik dia supaya leh naik atas tebing tue...tapi anak kambing tue dah mcam x larat kot... letih agaknya dok berendam dalam aiq parit...
 k la aku da tangkap gambaq tadi sikit...huhu... 


 nie semak samun depan rumah aku, dah macam hutan ja,..



tue anak kambing dalam parit, kesian kot, 
'dia makan jugak daun2 tepi tue,..

walaupun aku x suka kambing tapi aku ada perasaan kesian..hmm..
kelmarin dah la ank kucing aku kena lenyek dgn tayar kreta sikit, nasib baik x jadi apa, tapi dia dok sakit gak laa...mcm2...


p/s: actually aku tgh mengantuk nie pagi2 nie..haha..tersenguk senguk taip entry nie...k la nak p tdoq sat...:P


★Sorry x leh nak tolong angkat..huu..:(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...