Followers

Monday, May 16, 2011

★Bowling Time☆ SeDIH

salam...tadi pula aku g main bowling gan kwan dan adik beradik aku...
actually aku ada jnji dengan dua org kwan aku,  tapi sorang tue ada hal dan dia kena balik awal...
aku rasa bersalah sngat2 cos aku p lambat tadi...sory3 sangat... mak aku sakit so kena tgk dia dulu, 
nasib baik mama bg gak aku p Bowling... aku p tadi sempat la aku jumpa kawan lama aku... tapi tinggal dia sorang ja la, yg sorang g dh balik... aku dgn yein ja...
kawan aku since form 1 kot..kami kenai kat bowling gak dan stu skolah teknik ..haha...  
pastu men bowling dgn dia...
waa...mmg penat3... jarang main bowling banyak2 so tadi mmg letih dan ketaq abih tangan2 aku..hha...
padahal kami men 4 game ja...tue pon dah x larat dah... besa la lama x men bnyak2 game... jadi mengah kot...
kami dua ja dok lempaq2 bola mau x penat... ang baling aku baling ang baling aku baling...
fuhh, mmg x stop...last2 aku dgn dia surrender gak...haha.. dan aku menang...yeahhh..:P
yang lawaknya dia berisi dan  aku kuruih...(hehe, mulut celupaq)  tapi dua2 penat... 
dia x marah aku kata dia gemuk ..haha.. dri dulu g aku kata cmtu...   sorry noh yein kalau trasa....

pas nie x leh la nak jumpa dia dah... xtau bila lak leh jmpa, semua pakat nak sambung study,..
dngaq kata dia nak p oversea...harap2 p sana ang mengaji leklok la, jgn dok men2 mcm dulu..ahah...
sbb apa aku kata cmtu?? sbb dia mmg x serius pon dlm study...suka men2, dlu time study group dok dgn dia keja gelak jaa... keja pa x jadi..ahha...tapi ok gak xdak la tension2 sbb dok gelak ja..
 xpa la bnda dah lepas, kita tgk ke future lak...huhu...

back to topic...actually aku sedeh sangat2...
sebab hari nie, minggu nie aku last main bowling with my family dan coach...
hmm... minggu depan nak kena masuk matrik pd 23 Mei nie...isnin depan...
ada lagi seminggu ja aku nak spend time dgn family....sedih2... :'(


★StArLiGht☆

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...