Followers

Sunday, May 22, 2011

Sedih weh....=(

salam2.... esok aku dh digelar pelajar matrikulasi dah... sedeh la plak nk p sana esok..
awai2  pagi sok kena bertolak ke matrik changlun... tadi dah kemas barang semua...mmg besaq dan berat beg aku..huhh.... aku x taw la cmna nnti.... malu lak nak bawa...hmm,...
time kemas tadi aku rasa sedeh sebab nak tinggalkan family dan kucing2 yg aku sayang semua...
hehe..., g pon aku rasa aku dah besar dan kena berdikari sendiri... aku x taw sma ada nk happy ka x...
tp mmg sekarang tgh bersedih...huhu... sok2 tak leh on9 dah cos x bawa laptop, dan memang x update la FB dan blog aku nie....
harap2 leh jumpa kawan2 yang satu kepala gan aku kat sana..haha... 


~kawan2 doakan kejayaan aku k,... Ira nak minx maaf kpd semua kalau2 da wat slah apa2 gan semua...
all the best utk semua x kira di mana kita berada... belajaq elok2...=)




p/s: kepada farah, wany, najla dan semua kawan2 aku... aku akan rindu ampa semua... jangan lupa aku tau..
love u guyz...=)





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...