Followers

Friday, May 20, 2011

★Shopping Again★

Salam...hari nie dari awal pagi aku xda kat rumah... aku dengan parents aku keluar g selesaikan apa yang patut untuk ke matrik nnti... pagi2 tadi aku dah g bank-in duit pendaftaran matrik...
pastu g buat akaun baru untuk bank rakyat... time kat bank tue ada sorang pakcik nie mai tegur aku...dia tnya mcm2, 
"napa p matrik la, napa x p uitm"...huhh,... 
aku pon senyum ja la... dah hati aku terbuka untuk matrik nak wat cmna..hhe...:)
then aku g kedai bata...pilih kasut lak...adehh...bab kasut nie aku x suka... kena pakai kasut formal lak tue..
kasut hitam pvc/kulit.... huh??! sure kasut tinggi yg warna hitam tue...ala2 kasut skolah lak... aku paling x suka kasut girlish2 nie... x selesa memakai... aku biasa pakai kasut sporty ja... haha... senang nk jalan, lari ka ...(yeah aku  mmg suka lari)  hmm...aku pusing satu kedai nak pilih kasut... last2 kena ambik gak la kasut hat x berkenan nuh...,huhu... nak wat cmna ...no choice..!!
kesian kak kedai tue, dia ikut aku merata...haha...:P pastu nak beli kasut sport lak, bila dah berkenan xdak size lak...aduhh....
sedih3...:(    ~kaki aku kecik ngat tue xdak size tue...haha...
selesai g beli kasut, aku dan family p meredah Pacific lak...p beli barang2 keperluan yg tertentu..hehe...
beli mcm2 gak la... shmpoo, sabun, pencuci muka, cream2, ubat2 suma beli... (penuh bag)

~mmg penat gak hari nie...dari pagi sampai ptg p jejalan ja... tue pon gambaq passport x tangkap lagi..aduhh..aku lupa sungguh tadi.... esok2 la pulak snap2... :P




p/s: alhamdulillah dah 80% barang2 dan keperluan lain aku siapkan... tinggal sikit ja lagi... yg len2 bergantung pada mental aku untuk ke matrikulasi...x sabaq la pula nak p...hhe...:)


★Selesai Sudaa☆

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...