Followers

Saturday, May 7, 2011

★NEW STUFF☆

★NEW STUFF☆  nie tajuk dia...(mesti baca) first time jugak la aku rasa 
aku buat entry letak tajuk dulu...kadang2 aku selalu buat entry tulis 
panjang lebar dulu then baru tau nak letak tajuk apa...hhhe....


Assalamualaikum...selamat pagi,salam sejahtera, 
ahlan wasalam...
hari nie aku happy sangat2 kerana..... mak aku....
ermm...hari nie mmg mothers day tapi aku bkn nak cakap 
pasal mothers day taw..
hehe.... k2,, aku happy sebab mak aku suda belikan aku 
lappy baru..hee...(msti semua akan kata yg aku nie over an?) 
haha...
xda la...nie first2 time aku dpat barang baru semahal laptop 
nie...selalunya paling mahal yang aku dpat ialah spek mata 
ja...tue pon dah harga rm300...
semalam mak aku beli kat aku sebab aku dah nk sambung
belajar... jadi kena la ada laptop sendiri kan??
 x kan nk bawa mak aku nya or pinjam kawan2 nya nnti..
x syokk laa.. huhu.. 
btw, lappy nie pon ada guna duit aku jugak sikit..hehe..
sikit ja duit aku...:P
aku dapat 20 barang free dri acer..hhe...(tue pon nk habaq) 
tapiii.... yang paling2 aku sukanya...bila beli laptop nie aku 
dapat free broandband internetkot.... free ja gtu... 
daftar apa semua x payah bayar... pernah dngar x pasal 
broadband YESS?? kalau x pernah dengar klik SINI ...
masuk je web tue then u all will know bout it...
YESS nie pakai 4G dan memang laju.....seriously laju dari
celcom,or maxis broadband... tapi penggunaan dia aku x bpa 
sure sangat, rsanya mcm broadband lain jugak, abg kedai tue
kata kita kena top-up dia tiap2 bulan utk nak guna internet
dia sama jugak la mcm kita bayar bil internet kita... 
aku rasa memang x ramai yg tau lg pasal YESS nie...
dan ramai yg x guna sebab tue la laju ja dia process..hhe.. 
sapa rasa nak try boleh la...masuk laman web dia..
YESS.COM ...


aku dapat free broadband nie pon sbb ACER laa...
thanz yaa acer sbb bagi free..haha... 
pasnie aku x yah la berebut dengan family aku nak guna 
internet...huhu..




p/s: apa2 pon thanz, trima kaseh,kansahaminda 
to my mama,mummy dan 

★☆ HAPPY MOTHER`S DAY!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...