Followers

Monday, January 16, 2012

☆Bahagia... :P ☆

BAHAGIAAA HARI NIEE,......:D

sebab kenapa aku bahagia adalah dirahsiakan.... hanya Allah ja yang taw perasaan aku mcam mana..hahha....
teeettt...nie bukan bahagia pasal dengn boyfie ...:P

jom menyanyi lagu nie.... KIMIA MELDA AHMAD..:::
(lama x dngar dan layan lagu nie, 2 tahun x dngar so kali nie aku btul2 happy)


Aku mula jatuh hati kepadamu
Setelah kau kata cinta padaku
Masing-masing dulu punya pasangan
Akhirnya kita bersama
Pertama kali kita bersua bertentang mata
Terasa ada kimia di antara kita
Chorus
Kau kucup pipiku
Kau bisikkan cintamu
Kau kata baby I love you
Kau cairkan hatiku
Bahagia
Ku rasa disaat kita berdua bersama
Memandang bulan terang
Menyaksi bintang-bintang
Kau seru akulah pelangi cintamu
Ulang Chorus
Bahagia
Ku rasa disaat kita berdua bersama
Memandang bulan terang
Menyaksi bintang-bintang
Kau seru akulah pelangi cintamu
Kau seru akulah pelangi cintamu

tengok memalui Youtube----->>http://www.youtube.com/watch?v=vdFNcpxe3oU


actually aku nak highlight part nie ja.... 
"Bahagia
Ku rasa disaat kita berdua bersama
Memandang bulan terang
Menyaksi bintang-bintang"



yang part lain tue abaikan ja x da kena mengena pun....:P

aku rasa macam aku kenal dia lama sebab dia baik dan memahami...susah nak jumpa orang macam tue...:P ,
ok, aku suka orang pendiam ( tak terlalu over cakap), pemalu, peramah, baik hati, sudi menolong, tak banyak cakap dan paling penting tidak sombong belagak dan ego!!

 Can I friend with You??!! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...