Followers

Saturday, January 21, 2012

☆Belanja dengan Baucer 1M☆

BOUCER SATU MALAYSIA>>>
alhamdulillah aku dah selesai berbelanja baucer tue....
barang2 yang aku beli kebanyakan benda2 kecil2 ja... buku matrik beli 2 ja... hehek... yg lain dah beli sebelum dapat baucer lagi...^^)
semalam keluar aku beli buku koleksi CINTA dalam ISLAM...

antara buku yang aku beli...:

klik pada gambar untuk tengok sinopsis yang terdapat dalam buku tue...
ada banyak buku yang dicompilekan menjadi satu naskah...:D

buku nie menarik dan best... isi cerita mengenai remaja dan cinta seorang remaja...
cara2 nak menangani cinta dan macam2 lagi... sesuai lah untuk semua REMAJA ISLAM di luar sana,..:)

klik pada gambar tersebut k...

buku ni keluaran PTS.. banyak cerita pasal cinta rumah tangga...
sesuai lah untuk bakal2 pengantin yang nak berumah tangga...
or untuk family.untuk ibu bapa dalam mendidik anak2...
yang ni mak aku yang ambil.. bukan aku..aku tak layak nak baca bab2 nak berumah tangga ni...:P
tapi kalau kita nak tahu pon boleh ja kan baca...sesuai untuk semua...huhuk..

haa...yang ni semua orang patut beli.. macam-macam diceritakan mengenai kiamat,
dari mula sampai berlakunya kiamat, dan banyak yang aku rasa kita tak mengetahui lagi..
dan cara hidup manusia di akhir zaman, kalau nak tahu lebih baik beli ni..
macam biasa, nak tau tajuk2 dalam buku dan sinopsis dia sila klik gambar di atas...:)

buku lain yang aku beli...

Over the Moon by Jean Ure
just click on this picture to go to the official website of Jean Ure :)
ant there is many of collection by Jean Ure... all look nice and interesting to read..

Buku ni macam best jep... aku rasa buku ni untuk budak2 sekolah or remaja...
entah la, tapi nampak macam best... tu aku ambil... lama dah x baca novel bi..

Bila Cinta - Tiada Stok


>>>novel2 dan buku di atas ni semua akan aku baca lepas final exam matrik... aku malas nak mula baca lagi... nanti buku matrik aku letak tepi lak..hahah....
(Actually aku x minat membaca novel2 sangat..hhe...)'

>>>ohh yaa... tak lupa gak alat2 tulis untuk pelajaran aku beli jugak.. borong untuk final sem... nama pon baucer untuk belajar., so aku tak sia2 kan untuk beli novel ja..hehe... nie sampingan ja...:P

TERIMA KASIH kepada kerajaan sebab telah memberi baucer RM 200.... kami rakyat Malaysia memang bertuah dan beruntung....:P 

☆STaRLiGHt☆

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...