Followers

Monday, January 30, 2012

☆Exam Week☆

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

seperti yg ada pada tajuk entry, yaaa...minggu nie minggu exam UPS(Ujian Pertengahan Semester) dimana semua pelajar matrikulasi di seluruh Malaysia akan ambil ujian nie...
mula hari ni sampai khamis ni,...
 tadi aku ada paper BI dan Fizik baru ja habis tadi...

Alhamdulillah semua  boleh jawab..

BI kami tak pernah belajar apa2 pon...so aku hanya tanya guru2 yang tak bertauliah ja... aku tak tau apa yang aku karang tadi..haha...(dah x pernah blajar satu apa pon) huu.....
Fizik- tadi ada juga tersasul formula... silap jugak formula yang aku buat.. aihh.... tak pa lah hope satu tue ja yang silap formula... hahak...
kalau silap banyak habis la aku...=="

INSYAALLAH aku target 4 FLAT....

tapi UPS nie just carry 10% to final... dunno la banyak ka tak... yang sem lepas tak effect sangat pon...
huhu.... apa2 pon final is more important and 4 FLAT please be with me this time...
I`M BEGGING.....^___^

2 comments:

Emmet said...

wah, entry yang menarik, blog ni pun lawa, keep up the good work! :D

peAceStarZ said...

thanz emmet...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...