Followers

Thursday, January 19, 2012

☆nasibku yang malang..:(

entry ringkas saja... sebab current kat rumah tak da dari pukul 9 malam tadi...
dan sekarang tengah bergelap jaa... dengan nyamuk yang banyak, hbis merah tangan2...

dan satu lagi.... HANDSET AKU HILANG...!!! uwaaa... this is the first time in my life where my precious  thing is missing.. so saaddd... and really3 sad..:( my only handphone that i bough by using.my money.. although it is cheap but it really good to me for 2 years and half... i really want it back...
and worried is someone took my memory card inside it.... wuaa.... hope there is nothing happen...
Ya Allah bagi la aku jumpa balik handphone aku tue....:\... kalau ada orang jumpa kat lab fizik KMK tue sila pulangkan kepada aku k... kalau lah anda baik hati...

tinggal lagi beberapa minit ja lg aku boleh on9... bateri dah tak banyak... nasib la aada BB , leh gak aku on9...huuu....

p/s: kepada kawan2 aku jangan coll or msg aku lagi on this week... i think i dont want to use an enset for a while...but if tak da enset pon susah jugak kan, nak contact dengan kawan2...hurm...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...