Followers

Saturday, January 7, 2012

☆Feel Uneasy☆

suddenly today i felt uneasy.. and my mind is thinking about something... i also dunno what is it...
and im just finish eat Kuew Teow.. just eat a little only... hmm...

>>im afraid that something bad might happen, or hope for something good...

KOLEJ MATRIKULASI KEDAH::::
 baru sampai tadi pukul 7 macam tu... memang rasa berat ja nak masuk bilik matrik nie..huhu... macam biasa lah kan... esok ada pesaraan pengarah KMK, dan esok CUTI... nie part paling BEST!!! minggu depan nak balik lagi..hehe... 2 MINGGU LAGI NAK EXAM!!

GAMBAR AND VIDEO:::
gambar2 yang pergi Cmeron pon aku still tak edit lagi.. malas nak edit, dan xda idea nak edit...
video apa tah lagi... video banyak tapi xtaw nak arrange macam mana... 

AND LAST MY LOVELY CAMERA....
goodbye CANON... i left you from now on at home, and i purposely dont want to bring you back to matrik cos i wish i want to concentrate on my study...(kononnyaa laaa)
haha... tak pa, nanti kita akan ketemu lagi di rumah, and aku still tak habis lagi belajar cara2 nak take a picture dengan elok... banyak lagi yang kurang dan banyak lagi yang tak tau... aku bukan nak give up tapi aku nak focus study dulu for sem nie.. lagi pon CANON aku tue kena hantar g hospital sebab dah tak cukup sifat dia...hehek... 

psst2... ritue ayah aku cakap, nanti baba beli camera baru yang canon nie kakak ambik..ahhahal...
sampai hati, aku ingatkan ayah aku nak bagi camera baru tue kat aku..huu.... angan2 ja la kot tue...><


k, i want to continue do my work.... adios...assalamualaikum

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...