Followers

Wednesday, January 11, 2012

☆Konklusinya☆

Assalamualaikum... lama aku tak merepek merapu sambil makan kerepek dan menaip untuk buat entry kan... dah 2 mnggu rasanya aku tak update pasal  entry aku sendiri (Kisah Iera)...
hari nie aku nak buat konklusi untuk semua yang berlaku pada minggu nie....

start ahad, ada majlis persaraan Tuan Pengarah KMK... wuuu,... agak sedih bila dapat taw dia dah bersara.... tengok still steady ja, tapi umur membuatkan dia kena bersara... dan  pada hari persaraan beliau memang gempak la... pelajar2 KMK buat konsert tuuu....
aku agak tergezuutt dan terkasima tengok konsert2 yang ada...sebab sebelum nie aku x pernah tengok dan jarang la kan Kolej nak buat semua benda yang tak berfaedah nie.... k2, pengarah bersara naik kreta kuda kott.... waaa..., romantiknyee....

>photo by JOeHanis<

memang penat nak kejar kuda nie... kami marathon lari nak dapatkan shot macam nie...
sampai2 tue penat semua... hahaha....
memang terbaik la kan...>,<

hari2 lain aku dibusykan dengan buat video trip p cameron hari tue...
huuhhh.... ntah apa2 aku buat... aku taw x lawa pon, sebab kerja last minit dan xdak idea...
main insert2 ja... lantak la kan.... x maw pikiaq.!!!

pastu assignment kerja tutor ntah ke mana ja aku lempaq...
aku jarang study minggu nie...
woiitt.... UPS 2 minggu lagik..tolak CUTI SEMINGGU....nak sambut RAYA CINA gakk.... nak enjoy2 sat...tapi lepas cuti memang exam FIZIK MENANTI....
errkkk...FIZIK KOTT!!! aku lemah bab nak hapal formula...
semua lebih kurang sama ja... pening aku...
YA ALLAH BAGI LA AKU INGAT FORMULA2 FIZIK... jangan la bagi aku CREATE formula sendiri... tak sanggup aku... exam lepas aku create formula sendiri...ZzzZzZ~~~

hari Khamis result MUET keluar... semua orang tak sabar nak check...especially mak aku...
dia orang paling tak sabar nak taw... siap hapal aku punya IC lagik...
pastu apa lagi,... check la muet aku kat telepon....
nasib dapat result OK jugak laa... klau teruk MENANGIS AKU tak berlagu...:D


HOBI AKU TIME FREE...: edit gambar2 potrait, binatang, pokok2...more to nature life.. 

nie antara gambar yang aku edit...::::: TADAAA....::::

CELISIA : D

CIK BUM :D

COMEL TAKK??!!! 
Maap x brapa lawa sangat aku edit..just simple editing...hhehe...

jam dah pukul 2 pagi...jom tido... 

pss.... aku rasa jadi  SINGLE lebih elok, sebab  x payah kita nak pk pasal prasaan orang lain, dan x yah nak ambik tau pasal orang yg kita minat tue... 
konklusinya.:: org yg aku minat semua dah berpunya...=,=",
xpa, jodoh aku bukan kat sini kot...hihi... tapi kat mana?? 0.o

Jodoh ditentukan oleh Allah sewaktu kita berumur 4 bulan di dalam kandungan ibu..
(Malaikat akan tulis nama kita, rezeki, kerja, kahwin dengan siapa, cerai atau tidak, anak berapa dan semuanya tentang diri)


k,nite,salam,TQ

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...