Followers

Wednesday, July 6, 2011

★Maluuu kot☆

salam....hari nie hari paling memalukan aku....
hmmm, macam2 jadi kat aku... dah la aku sesat sorang2 dalam kelas dengan pakai baju lain...
pagi tadi ada kawad, so aku memang sesat dalam baris kawad..ahahah..
tapi kan...time kawad tadi serius aku rinduw sangat3.... 
PLKN KOMPENI BRAVO....
waaa...miss depa semua kontinjen Bravo... so bila teringat mula la dok byangkan mcm da kat kem dlu..hehek..


k2, tue kisah kawad...pastu msuk kelas tutor lak...ada sorang ckgu teguq....
" nie awat kamu pakai baju KUNING"
 so aku jawab laa....BLa bla blaa....
then kena free.... " kamu tau dak x leh pakai bju kuning sampai ......."
aku terkejut gak....whats going on??? 
pastu baru aku prasan yang aku len dari len dalam satu kolej tue...
ahahah...ngek sungguh...~ 
xtau nak kata apa.... cerink+ maluuw....
(tapi memandangkan aku xtaw malu, jdi aku tebaikan muka yang x bpa tebai nie..ahahah)




p/s: awat aku x reti nak tdoq2 g nieh.... depa len pakat tdoq dah....adess...


★PeACe☆

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...