Followers

Saturday, July 2, 2011

★Larian satu MALAYSIA☆

ASSALAMUALAIKUM..... hari nie mmg sangat2 letih.... aku rasa macam nak tido ja sehari nie....
tadi pagi ada larian SATU MALAYSIA... memang seluruh Malaysia ada rasanya...dengan matlamat..
SATU MURID,SATU SUKAN,SATU MALAYSIA...

perghh...memang hebat pon.... penat ja dapat...kui3.... 
jom tgk gambar yg aku snap tadi...hek3...
dalam penat berlari sempat gak aku curi2 tangkap gambar...


 izzat gan pali....lari sungguh depa...
last2 aku potong depa..ahaha...:P
(bkn aku yang snap nie)

 semangat la pulak Fakhri pakai kad matrik..hahak...
sorry noh, aku curi gambaq dari FB Pali...ahah...:P

 kami lari bersama....
(aku tukang snap picx) :\

 gambaq tgh lari... jd mcm mirror...='=

tengah exercise...:P
 lari tepi sawah padi...nie yg aku suka, leh tgk padi...hhe..
(org kat dpan tue aku x kenal, main snap ja) sorry yep..:P

 lepas berlari... 
peace Arina...=P

makanan yang dapat free...:P

lepas lari kami semua pakat berkumpul kat padang, then ingat kan ada hadiah ka apa ka....pastu lecturer bg pengumuman 
" OK, SEMUA PELAJAR BOLEH BAGI NUMBER, DAN BERSURAI..PUKUL 10 ADA KELAS.." 

dah la lepas lari kami ada kelas ganti pula sampai pukul 5 petang... memang TERBAEK laa... masuk kelas dengan bju sukan..
ahaha... berbau ja....:P
semua pakat letih dan sakit kaki nie...  sampai sekarang (malam) aku dok letih...tadi tertido dah... tapi bila on blog nie semangat lak aku..hek3...:P


k la nak g tido or study??!! haha... 
~salam alaika...


★Majulah sukan untuk negara☆
~aku sukan bowling~ 

2 comments:

iPai said...

uik .. pkul 10 tetap kelas ke ? gila kencang ..

mesti best kan lari ramai2 dngan kawan2 ... uhuhuhuh

peAceStarZ said...

best??? kami dok jalan ja mencari garisan penamat...ahaha...penat jo..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...