Followers

Tuesday, July 12, 2011

★First Time Kena Cucuk ambik darah☆

ermm...hari nie dah masuk hari ke3 demam...kelmarin aku g klinik nak ambik ubat... panas aku naik 38.9'C..
xda la naik mendadak sngat...pastu dr. suh gak ambik darah...erghh...
aku dengaq ambik darah tue macam nak pengsan gak...this is my first time tangan aku akan dicucuk dengan jarum panjang...wuuuu....
aku tanya dr bnyak kali..
"nak kena ambik darah sekarang ka??"  "sakit dak "
pastu bila masuk bilik yang kena ambik darah,
 aku dok tampar2 tangan bagi nampak urat...ahahaha...
(aku tgk gmbaq korea depa wat mcm tue) 
then dr. mai... dia wat kluar jarum yang panjang tue...waaaa....
i was like to call my mummy.... then2.. he(dr.) said dont look and look on the other side...
ok...aku mnurut printah..ahah.... (Actually aku x takot sangat, cuma seriau cos org kata ambik darah sakit)
tetiba aku rasa jarum tue masuk dalam tngan dan bleh rasa dr. tue tarik syringe tue...ada nurse sorang g suh aku relaxkan tngan..
aku pon wat2 x rasa apa la... time masuk jarum tue nak kata sakit dak la sangat, rasa macam semut merah gigit...=p
pastu aku p tengok jarum yang still melekat dalam tngan aku... aku rsa sronok bila dpt tengok...ahahha...
bukan senang nak tgk keadaan aku yang macam tue...
(tgk aku x takot pon, aku lbih suka tgk jarum)
keh3...
tapi
Alhamdulillah hari nie hari ke3 dah surut sikit panasnya...
dan aku MC, X p klas hari nie...
hope esok dah lega sepnuhnya...


p/s: kawan2 doakan aku spaya cpt sembuh, UPS dah dekat...:\




★Iera Syahiera_alone_in_room☆

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...