Followers

Monday, July 4, 2011

★Astronomy......☆

Assalamualaikum...hari nie aku very the excited...hhe.... 
nak tau sbb apa???
sebabnya  cita2 aku sudah tercapai setelah sekian lama aku mengiginkannya.... hahaha....
opss.., bkn inginkan bf yer... 
tp aku trigin sangat2 nak menyertai kelab Astronomi or apa2 yang berkaitan dengan aerospace nie...
dan akhirnya aku dah berjaya menjadi ahli kelab Astronomi di Kolej Matrikulasi Kedah... suka sangat2...
walaupun x start aktiviti apa lagi, tapi aku dah bersyukur sbb dapat kelab tue... ramai orang yang nak masuk tapi depa x tau pasal kelab tue...g pon sapa suh x baca memo yang ditampal..hehe..
View Image
semalam ada perjumpaan ahli kelab dan melantik AJK apa semua tue...aku x jadi apa pon, sebab malaih nak mengaktifkan diri..hehe... tapi aku pilih bahagian dokumentasi...
 bab2 tangkap gambaq nie mmg aku suka..hehe...
dan dalam meeting semalam ckgu bagi tau satu project yang akan dianjurkan oleh kelab Astronomi...
iaitu pada Khamis nie bersamaan 7Julai ada satu Convention Astronomy apa tah kat USM Penang,...
pastu ckgu gtau harga sebanyak RM50,...aku wat muka terkejut...:0 
haha....aku x mampu nak bayaq kot.... hmmm...
bkn x mampu, tapi budget duit lari laa... 
plan nak guna duit untuk lain, pastu nak kena bayar untuk kelab lak...aduh3.... so aku KIV nama aku dlu...
pastu ckgu bagi tau aktiviti yang aku berlangsung sepanjang program tue.... Bla, bla, bla....
dan akuu..... sangat teruja bila ckgu kata ada ada pencerapan bintang dan matahari....waaa.....
"this is what im waiting for many years..."
x patut kalau aku lepaskan peluang.... arghh, mmg dalam dilema....
aku memang trigin sangat2 nak tengok bintang,..
hasrat nak beli teleskop x sampai lagi..:\
errm, maybe ada setengah yang x suka, tapi bg aku mengkaji dan tengok benda ciptaan Allah lebih baik kan...??!
 then kol mama, mak aku dengan excitednya suruh aku p jugak...hehek.... 
happy3.... 
(maklumla parents aku  pon suka bidang astronomi) ~sebab tue anak dia minat...~
and now im looking forward for this Thursday....
harap2 semuanya berjalan dengan lancar, dan aktiviti yang diadakan best2....

however aku kena sacrifice kuliah fizik dan kimia la pada hari Khamis nie....hmm...:\

★StArLiGht☆
~seuta saranghaminda~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...