Followers

Wednesday, July 6, 2011

★Im in USM☆

yeahh...rite now im in USM.... sooo happy... blaja kat matrik pon x habis g dah dapat masuk USM....hehe
(serius berangan mcm ambik degree)..haha....
aku mai USM nie cos ada 


KONVENSYEN ASTRONOMI Pulau Pinang
nak tau info2 dari konvensyen nie sila KLIK INI


sebelum bertolak...
(macam biasa aku jadi camera girl)..haha..

sampai USM pkul 9 malam lebih...
bilik dok 2 orang...x syiokk...
x satu kpala gan aku...luckily ada kawan aku,
so kmi wat kpala kat sini..ahaha...
saja nak enjoy...(besa la bebas dari KMK sat)
first time masuk USM mmg mcam waaa....
memang cita2 aku nak mai ke Uni nie pon...
tapi x tau la cmna nnti...
tapi syukur3 aku dapat jejak kaki ke USM dan menatap di sini selama 3 malam...
hehe....lama dak???


aku sampai2 truih buka laptop...ahaha..


masuk bilik dia....aku kaget tgk almari wardrode dia.. besor kot...
macam almari hotel...p tandas pon... mcam hotel..lawa siot...
besa la aku dok kolej matrikulasi ja, mana nak lawa pon...
p USM jadi "peghaq ulu" sat...ahaha...


p/s: esok plan nak snap sebnyak yg boleh lagi...dan nak edit..hehe... apa2 aku akan kongsikan di sini...:)

★StArLiGht☆


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...