Followers

Wednesday, July 27, 2011

★Hari Menyedihkan☆

hmm...assalamualaikum...
hari nie memang aku sdih2 sangat dan maluw....
nak taw napa?? aku terlewat masuk kelas tadi.... aduh2....
serius maluw tahap..xtau nak sorok muka nie kat ne... huhuk....
dah la lewat g kelas Sir Dhana lak tue...( kelas Bi)
 dia dah la  muka garang...tapi x da la strict sangat...
dah aku mai lewat 15 minit mula la dia nak marah dan naik angin....
uwaa... aku ketaq kot bila masuk kelas....
masuk2 lak smua yang lain tgh tunggu aku cos ada kuiz reading time tue...haha
memang aku merosakkan keadaan laa....:\
then dapat kertas aku x nampak apa tulisan yang ditulis..ahah...
otak aku ligat dok pk apa xtaw (Pening kepala)...
dan memang aku ketaq sungguh2 
sampai xtau nak jawab apa untuk reading tadi...
(tue dapat teruk markah :(   )

pastu aku lewat lak masuk kelas fizik...
nasib  kelas tue x wajib... (aku da hal dan sbb tue yg msuk lambat ..hhu...)
balik bilik aku cerita kat roomate aku...release la ckit sedih nie...
btw, depa yg lain pon ada msalah dgn lecturer...ahaha..
memang semua roomate termasuk aku sedih hari nie... hha...lwak tul..:P


p/s: aku masuk lambat kelas pon bersebab...sebab pertama aku skit kepala dan tertido...
yg kedua hanya Allah saja yang tahu...hhuhuk... tapi sekarang dah happy, 
xmau pk perkara yang lepas..hehe..


sooo Sorry ya sir dan kawan2...^^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...