Followers

Wednesday, March 30, 2011

SeLeSai SuDaH MaRry Me!!

akhirnya selesai gak aku tgk drama 
"MARRY STAYED OT ALL NIGHT"
or "MARRY MARRY ME"....
lama gak aku buang masa tuk tgk gmbaq nie..haha...
btw, Hero dia cute+hensem...hahah...
tue la sbb musabab aku suka layan cita korea....hehe...
semua laki2 korea ensem2..ahakz... psst..tue  x bapa nk minat laki Malaysia.. hahaha... ~jgn marah... eh, bukan x minat langsung, minat gak sbb laki aku pon org Melayu (InsyaAllah)....
~sat g marah abeh mamat Melayu...mampoih aku..
tp  aku x lupa tanah air aku iaitu Malaysia...ahakz..


back to the topic,..erm..cita nie best la jugak klaw borink2 tue boleh la tgk dan layann... pasnie aku nk tgk drama laen plak... dh bnyak drama dh aku ketinggalan nie...adoii... xpela, slamat menonton!!


ps: sapa minat nk tgk cita nie klik dekat tajuk dia tue..
ada 16ep semuanya...

1 comment:

syaz rini said...

ahah akak selesai sudah dream high.. tp x download lappy prob..hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...