Followers

Tuesday, March 15, 2011

Hangout Bersama Family!!

Assalamualaikum semua.... hari nie aku diberi kesempatan utk kluar...ahakz...(mcm la slama nie x pernah kuar)
bkn apa..noe first aku kuar ke dunia luar lepas dok dlm hutan ja...huhuk...
actually, aku nk g pameran FACON EDUCATION kat Holiday Villa.... aku g sna gan mak dan adik aku... 
first reaksi aku ialah : 
"ramainya org..." "uh, suma universiti swasta jaa.." 

mak aku kata " jom ah kuar dri tempat nie...crowded and its nothing here.." 
aku pon kata " xpa kita pusing bg abis luw then kluar la.."

lepaih abis pusing dewan pameran uh, kmi pon kluar dewan pameran dgn tngan kosong ja...
pastu pkat gelak 2 branak kat luar tue...hahahha....maw x nya...org len kluar dgn beg yg pnuh dgn browser2
universiti....kmi kuar xda apa...haha...

mmg x syok pon g sna... yg mna x p tue, jngn la nyesal.... bg aku its nothing ( bak kata mak aku)
g pon aku dh pernah dftar kebnyakan universiti swasta tue kat PLKN dlu... sbb tue aku malaih nk mbik taw dh...huhu.....

lepas tue aku terserempak dgn kwan2 teknik aku dluw... lan, krol,caen, gan man... eh, hadi, luqman,nani, nadia pon ada....ramai gak kwan2 aku g sna..heheh....  lama x jumpa dpa... suma nya len2 ja muka tmbah2 budak laki la... rambut smakin memanjang lani...amboihh, nk kalahkn artis korea...
apa2 pon artis korea ensem g dri korang suma....ahakz...=)

haa, cakap pasal rambut nieh, aku dh la lama dok tgk org botak ja kat PLKN, then bila msuk town td aku jd 
heran, tercengang suma ada bila tgk laki yg berambut panjang dan agak STYLOW bg depa... 
hahah...aku pon tersenyum la sorang2 bila tgk org len mcm uh.... tp sedikit pon aku x berkenan kat laki yg wat rambut stail...mmg la ensem dan ada la stengah tue cute2... tp napa x taw aku jnis x da prasaan nk minat kat org cmtue...hahaha... aku pon heran dgn diri aku nieh... xpa lah,. wtv lah!!
aku nk tutup perasaan aku nie sementara waktu... haha...

aish...melalut sudah aku.... 
haa, pas jmpa kwan2 aku tue aku ajak depa g men bowling....
mula2 depa wat maluw2 kucing lak...ahakz... alamak kucing!!! sure Hazman terasa...mwahaha...
then dh aku kta game murah bru depa mai men... yg join aku men bowling kerol dgn lan ja...
man gan caen tlg tgk ja...ahah...
g pon mak aku belanja depa men... mmg untung lah...hehe...  
aku dh lama nk men gan depa...tambah2 kerol lah... dri form4 dluw dok ajak aku men...
punya xda masa..dan td la msanya aku leh men gan ang krol..ahakz.....(tobat wat teruk)...
aku men la dalam 2 game.... game first tue dpat 99 ja.... seriuusss score paling truk aku pernah dpat...
dh setahun dh aku tinggal dunia bowling dan nie baru nk men.... teknik2 men bowling pon dh lupa...
adoii.... pening gak aku time nk mbik pin spare....
pastu game kedua dpat la132... tue pon x tinggi tera mana pon... 
tp xpa la ada gak improvement dri first game uh...

pas men bowling aku g kedai bku POPULAR...
beli la sebuah novel...tajuk ANTARA BENCI & RINDU
ohh TIDAK, aku terasa tempias novel tue...huhuk...
then aku beli buku Islamiah sebuah soal KAUM2 YG DH PUPUS
best gak buku nie...mcm2 dia cita dri Nabi Nuh as...
actually bkn aku yg beli pon, mak aku yg kluarkan duit dia...
ahah..aku hnya menumpang...hehe..tq mama...

lepas pnat berjalan mak aku ajak singgah REGENCY HOTEL nk mkn kat sna...
aku pa g, JOM ARR...
makanan kat ctue mmg SEEEDAAP...
kenyang aku melahap suma makanan yg order...

chocholate shake
nasi goreng kerabu...serius sedaap sngt2...

p/s: haha....sja buh gmba2 tue nk bg korang terliur...haha....

mmg aku syonok kuar rinie dgn mak aku dan men bowling gan kawan2 lak...
xtaw g bila bleh ahngout cmnie...huhu...

~sekian saja dari iera...^^,
salam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...