Followers

Monday, December 26, 2011

☆Serba tak Kena☆

Assalamualaikum dan hahaii....
aku nampak macam happy tapi rinie semua serba tak kena ja dengan aku...
mula pada pagi tadi.. kelas start pukul 9, so apa lagi...pas solat subuh tidur la dulu..
sebelum nak tdur dok terpikir pasal kisah3 lama apa tak taw... kisah zaman yang sudah berkubur...
serabut otak ja bila aku teringatkan kembali... aissh... ayat aku nie macam orang putus cinta ja..hahak...
takda la sampai macam tue sekali, tapi lebih dan banyak kurang macam tue lah...hanya aku ja yang taw...(pabila jumpa dia, dan tengok tempat2 yang selalu dok p dulu mula la otak ligat nak teringat) adess...

pastu masuk kelas  buat KUIZ SCOMP,.... fuuh,,, nasib aku baca semalam dan pagi tadi sikit, boleh la jugak jawab.... dan paling tak boleh belah ada orang dok menyelak nota dari awal sampai habis soklan kuiz....
SIAPA ITUUEE??? hahaha... PASTI BUKAN AKU!!! (aku ada gak TERtanya satu dua soklan,) keh3...
ALHAMDULILLAH aku boleh jawab.... tapi xtaw betul ka dak...aku main bubuh apa yang aku baca sebelum tue..hehe....:D
dan3... aku tak berapa nak segeng la dengan budak kelas aku...ntah la kenapa.... serius aku RINDUW3 gila2 dengan budak tutor yang lama, yang HINGAQ2, yang SPORTING2 semua... yang SEMUA BoLEH KAMCING, "ONE FOR ALL, AND ALL FOR ONE!!!" p mana semua sekali satu kelas...huhuu..  itu aku nampak masa aku di sem 1... tapi sekarang kat sem 2 nie semua macam buat kerja masing2 ja... errm,..maybe BARU lagi kot, dan tak kenal lagi??!!
TAPI DAH SEBULAN KITA BERSAMA!! huhuhu....entah la...or maybe perangai aku yang tak boleh diterima oleh orang lain....eh kawan2...aku minta maaf kalau perangai aku nie yang suka merapu nie buat hampa tak suka aku...huhuk...^__^ ....dan ada la sorang mamat nie muka koyak tempek, sebijik macam kawan aku di sekolah dulu...yaa, kawan lama aku dulu... dulu kalau jumpa dia aku macam nak gaduh ja dengan dia...ahahha.... xtaw kenapa, sebab dua2 orang mulut suka mengata kat orang kot...hihi...
pastu dalam kelas aku sekarang nie ada pulak orang muka macam dia... dan aku tak pernah cakap dengan dia..sebab aku takut...takut kalau aku marah dia or aku terkasar bahasa dengan dia...ahha...aku bukan boleh kira sangat, cakap ikut suka ja...(k orang Kedah cakap kasaq ) huhu....

dan paling kemuncak pada hari nie bila aku TERTINGGAL makanan yang aku beli kat kafe...wuu....
aku punya la kempunan / teringin benor den nak makan kuih tue.... sodap kot...tapi apakan daya, aku p tinggal dan sekarang aku ikat perut lah...kah3... padahal dah makan ptg tadi, but yet still lapar...:\
dan sekarang, ehh, tak beberapa minit lepas aku buat tutor math, pastu nampak blog tercinta nie... TERUS2 nak update...
haa....tak lupa, tadi mama kata mama dengan other my sibling pergi main BOWLING>>> WUTT???
aku punya la teringin nak main bowling, last2 depa g main tanpa aku...huuhh....SEDIH TAW DAK??

>nie last aku main bowling.. xda la terer sngat main, lama tak main,
memang tangan tak reti nak lock suda...nak aim tak lepas..^__^

"BILA BOLEH PEGANG BOLA BASH AKU LAGIK???"

p/s: matrik tak mau buat tournament bowling ka??? aku nak masuk, ada pon pertandingan bola jaring, hoki, tenis, squash saja...aku mana reti main game tue semua...huh, camna la aku nak kutip markah koko... -,-

2 comments:

JR said...

Kesian...kempunan kuih yg tersangat sedap tu. Nanti JR pos kuih yg JR buat ye??

Tajuk entri terbaru di blog JR: "Terkini Safee Sali: I'm Still Loving You, Pelita Jaya!!"

iPai said...

heheh .. macam2 ye ..

lenkali jangan tinggal kuih ye .. membazir ...

nanti next time cuba yang terbaik kat kuiz ..

bukan biasanya setiap matrix ada kelab bowling ye ke .. maybe tak aktif sangat kot .. sebab ada certain matrix, aktif

thank u sebab komen kat post ari tuh .. duduk di situ sebab kerja di situ .. heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...