Followers

Friday, December 9, 2011

☆Cering main Bowling☆

minggu nie aku balik rumah jugak, walaupun dapat ada kat rumah 2 hari... kes nak makan coklak ja, tue yang aku balik..ahahha.... lagi pun mama dengan adik aku siruh balik, depa rindu aku la tue....huhuk...
yaa, miss you guys to.,.. tadi p main bowling dengan famili aku... lama tak main dengan famili, main dengan adik kecik aku lak... dia hebat dah sekarang nie, x padan dengan kecik., baru darjah 4 dah boleh score 100 lebih main bowling tadi....yang pasti dia potong aku untuk first game..hahaha...malu sat...
tak sangka dia leh main elok, dulu kecik2 nak pegang bola x mau, malu semua ada, bila dah terer tiap2 hari ajak orang main, dah aku balik, aku pujuk ayah aku suruh bawa main...hehek...

adila syakhira, baru darjah 4,...hehek...:P

dan tadi aku main dengan bola first aku, plastic first ball aku... lama tak main dengan bola tue... jadi kekok pulak..hahah... bola second ada kat matrik, bola BASH, bola kesayangan aku tue... aku bawa mai matrik, kalau nak outing main bowling leh la nanti...hehe... nak main guna bola kat tempat bowling tue memang besaq gila lubang dia...jari aku dah la kecik halus mulus ja...hahahah... tadi time main elok2, lepas throw bowling aku nampak segerombolan lelaki mai kat lane sebelah, tengok2 budak2 matrik gak.... erghh.... KENAPA MEREKA ADA??? budak2 kuliah pulak tue...haha...memang cering aku tadi, dah la p main pakai baju matrik..hahaha...sah2 orang cam aku budak matrik, pastu p kedai lain pon ada sorang nie teguq aku kes aku pakai baju matrik... hahaha... tak sangka budak2 matrik dok kat changlun nie pon terkenal gak noh, mungkin sbab  dngan baju dia... mungkin baju2 budak matrik ala2 muslimah kot... labuh gelebeh semacam ja.orang pakat kenai...hahaha...



nie aku...jangan ingat aku kurus x leh main bowling, hehek...
dan jangan ingat aku x larat nak angkat bola bowling tue..
aku main bola sama standard dengan budak laki ja... haha...
ramai gelak bila aku kata aku suka main bowling..hampeh tul...
xpa...aku diam ja..hihik...:D
this is my favourite sport... boleh relax dan lepas tension bila main...just enjoy it!!

nie adik aku...baby kecik..ahhaha... dia main memang sempoi, lembut ja tapi pin tue pecah elok ja dan STRIKE... pergh... adila best laa....:D
jangan ingat budak kecik x leh main. kecik2 la lagi power, dia baru belajar tahun nie, dah boleh dan pandai ja main, so ajar la adik2 hampa main dari kecik,.. sure boleh nya menguasai, 
sekarang nie x banyak dah pelapis bowlers kat Kedah nie... haha...

p/s: esok nak p Penang, ada pameran USM astronomi... yeah...jumpa geng USM lagi... nantia ku nak masuk sana USM jugak....hehe... dan esok JANGAN LUPA ADA GERHANA BULAN PENUH jam 10 malam macam tue... kalau awan tak banyak dan langit cerah, boleh la kita ramaia2 tengok gerhana bulan esok... k nak tido....k,babai,assalam...:D 
tommorrow will updated about ASTRONOMI...HIHI...:D

1 comment:

faraqila tun riduan said...

lama tak main sesama bowlinggg . haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...