Followers

Saturday, December 31, 2011

☆im back from overseas☆

salam...aku baru balik dari overseas... sejuk sangat3 rupanya bila kita brada di tempat yg tinggi...
aku pergi demgan satu bas yang penuh dgn manusia2 resident media Matrikulasi Kedah...
kami bercuti sambil ada tugasan masing2... macam biasa lah kan..ahli kelab fotografi so kena la tangkap2 gambar dengan menggunakan teknik2 asas yang telah kami belajar dulu... klik sebelah ni utk tengok teknik2 asas fotografi yang aku buat entry dulu... >> SINI

jomtengok foto yang aku dah ambik...
 jap sebelum tue...aku di sana jadi videografi, fotografi dan juga berlakon...hhaha...berlakon tue yg tak boleh blah... tah apa2 yang kami semua buat... memang bes lah... k jom tengok gambar k..






lebah2...  memang mencabar la nak snap gambar nie, 
takot kena sengat...tapi alhamdulillah dak pon...:D

ladang teh BOH


apartment perginapan kami


hehe....:P

ladang teh Boh

Nak Tengok Lagi?? SILA TEKAN READ MORE BUTTON :::


MY GROUP.... ALLGIRLS CREW!!!






rasanya semua dah taw kan aku perhi melancong kat mana??? haha...
malas nak crita panjang... memang best dan nie first time aku g cameron..huhu...
kesian kan aku...
dan sekrang aku DEMAM...!!! :\

PLESE2.... view jap slide show nie k... kerjasama anda diharapkan...:)


Perjalanan ke Cameron Highlands Slideshow: Girls’s trip from Cameron Highlands, Pahang, Malaysia to 3 cities Pulau Penang, Perak and Kolej Matrikulasi Kedah (near Kangar, Perlis) was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.



all photo taken by my groups member.... thanks to Aina, farah, Athira(me), Iliya, alyn, farah (3F), Tasha

P/S: bersyukur la kat tempat kita panas dan lembab...dan cuaca tak sejuk sangat...
kat negara luaq comfirm2 sejuk membeku, tapi bila kita tengok snow kita rasa seronok ja kan...ahaha.....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...