Followers

Sunday, November 20, 2011

★Permulaan Hidup Baru☆

ASSALAMUALAIKUM...hari nie bermula lah SEM 2 bagi sesi 2011/2012...
permulaan yang agak MEMBORINGKAN....teetttt....... agak la kan, sehari sebelum kelas orang semangat kemas beg ( mcm budak skolah nak msuk tahun baru) pastu bangun awal pagi ( err, awal la sangat kan..haha) mandi pagi2 siap2 dengan bersemangatnya nak pergi kelas...then masuk kelas, tungu punya la tunggu cikgu x masuk lagi....zzZZZzz... 3 masa yang bersamaan 3 jam yang dibuang macam tue ja...
kalau balik bilik TIDO lagi bagus...HAHAHA... -,-

dah tue sepatutnya kelas habis pukul 3, tup tup kena beli buku tutor,kuliah dan sebagainya di Cubic..alaa, cubic tue tempat lecturer mcam bilik guru..haha.... ya AMPUN, ramai benorr nya orang dalam tue... dari ke pintu diorang bratur semata mata nak beli buku FIZIK.... pergh...SESAK SESAK...
pening kepala aku,... syukur la aku g lepak kat salah satu meja lecturer dan akhirnya dapat juga membeli buku semua tue.... dalam kesesakan aku meredah lautan orang yang mcam2 bau dah rsanya..ahaha...
eh,...bila nak dapat duit RM 200 tuee??? aku dah habis sehari nie dengan RM50.... ERR.....
dah la dalam bank xda duit dah... kebulur aku pasnie.....>,<,
"MAMA KAK NAK DUIT LEH DAK..??? hehe."


 eh tadi berkenan kat sorang mamat nie....tut2 dah ada GF la pulak...tapi memang baik dan hensem...~ ok x maw la minat kat orang, sure dah ada yang berpunyakan.... malas la aku ...
SINGLE BETTER KAN....!!! tolong kekalkan status SINGLE anda sampai....errr, hmmm.... xkan sampai 20 nak single??? x tua sangat ka time tue...ahahha... apa2 pon jodoh di tangan ALLAH....
kalau ada jodoh  boleh la kita semua dapat disatukan dengan pasangan masing2...hehe....
pe kes la aku melalut dengan jodoh2 nie??? errr.......>,<

hurmm...semalam ada kenduri kahwin sepupu aku dan aku tak boleh join sebab ada MUET dan x da sapa nak ambik aku dari kolej,...hurmm... sedeh laa... pastu tadi spupu aku kata "rugi x mai ambik aku kat kolej, sebab tak ada orang nak tolong depa...ahhaa...tue laa... kalau ada kan best, boleh lepak2 dengan semua family2 aku...lama x jumpa dah kan.... bukan senang dapat join semua sekali dalam satu majlis...hmm....apa2 pon semua dah lepas., dan kenduri tue pon dah berjalan dengan lancar... ALHAMDULILLAH....:)

JOM TENGOK GAMBAR2...HEHE...





siap ada penari lagi,,,hebat lah....:D

rugikan x leh p tengok..huhu.... apakan daya...:(


p/s: hope esok akan menjadi lebih baik dari hari ini....sekian...:)

KALAU LELAKI ADA EGO, PEREMPUAN ADA APA??? Siapa tau tolong jawab...:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...