Followers

Tuesday, November 15, 2011

★lepak di alam maya☆

CUTI CUTI CUTI.... sepanjang cuti nie syok ja free dari buku2, kertas2 A4, buku tutor dan lecturer...
serius otak FREE gilaa.... dan kosong ja... jangan di tanya soalan soalan chapter2 sem 1...
memang punah dan musnah dah dari otak nie...ahaha...(apa la!! org study untuk masa depan) tapi aku study untuk EXAM ja.... huh.... tue la orang kata, x guna ambik exam nie sangat... pulun2 study sebab nak dapat result elok ja...tapi bila dapat result hampeh ja...uwaaa.....(harap2 result aku OK dan ckup2 makan) huu....:P  maw teriak kot KALAU result TERUKKK.... PENAT AKU BELAJAQ SIANG MALAM KOT!!! hahaha....


ZZzzzzz


IKLAN WAKTU ORANG SEDAP2 TULIS ENTRY....
adik aku ajak main card "OLD MAID" pulak... bila x maw main dia kata la Kak Ira esok lusa nie xda kat rumah pulak...nak kena balik KOLEJ dah.... ERRGHH....PERHATIAN KEPADA PELAJAR MATRIKULASI, JUMAAT NI ANDA DIKEHENDAKI BALIK SEMULA KE KOLEJ MASING2 KEYH.!!
X sukanyaa...(honestly ada gak la semangat nak balik kolej) bukan apa... lama2 sangat cuti jadi BORING..
pakat xtaw nak buat apa... kalau p Holiday x pa la jugak kan...nie terperap dalam rumah jaa.... sapa yang x boring hah??? bila chat dengan kawan2 ja semua pakat kata .."BORING LA WEHH" aku jawab..." TUE LA  TAW XPA..." hahhaha... ayat yang selalu aku dengar dan selalu aku jawab bila orang kata macam tue... tapi bila dok kat rumah ja sampai aku lupa yang hari nie hari apa... tadi tengok calender enset "TUESDAY" huhh....SELASA dah??!! then tinggai brapa hari ja lagi untuk menghabiskan masa di rumah... hmm, takut la nak masuk sem 2 nie...tapi x sabar la nak jumpa kengkawan di kelas baru nanti..walaupun hati tetap nak2 dengan kawan2 kelas lama... kelas yang paling bising, sporting dan .....apa hah,...tah la, xtaw nak gambarkan dengan keadaan kelas aku dulu.... yaa, GONNA MISS YOU ALL!!
ermm...macam mana la dengan budak2 kelas aku yang baru nie eh...?? akan tetapi aku nak berubah,. x maw bagi orang kacau aku,...hahaha.... tapi kalau aku tak buat gila sure kelas x bising sangat kan... haha...ada2 ja ang athira oii....  dari dulu aku suka buat merapu, tapi dalam kelas aku senyap ja...ada masa2 tertentu aku mai penyakit mood merapu, haha... hanya org yg slalu dgn aku ja yg taw...hmm, ok , tetiba tringat zaman skolah time dok study group petang2 bersama sama dengan DEPA.... geng paling bising kat Sudut Ilmu...ok, ira x lupa setiap detik kita bersama...ceewaah....DAH3...TUTUP KISAH LAMA....tengok masa depan yang akan menjelang lagi 3 hari...



sebelum masuk sem 2 ada MUET la pulakk...adess...kan syok kalau da habis dengan speaking hari tue...err...nie dengan READING, LISTENING AND WRITING la pulak.... malasnya aku....
serius x study apa...perluka study kawan2??? hahaha.... bkn nak kata aku dah pandai or terer BI, tp aku xtaw apa yang perlu kita study for MUET, and aku pon xda bku rujukan dia...haha... --->>kata x wajib beli tue yang x beli kann...haha....




p/s: kepada kawan aku Miza.... aku harap ang leh ada untuk sem depan dan kita boleh blajaq sama2 lagi... hope semua progress kat hospital berjalan lancar dan SEMOGA CEPAT SEMBUH!!! sunyi la kalau ang xdaa, x leh nak kongsi cerita dengan ang..hurm....:( 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...