Followers

Monday, November 21, 2011

MALAYSIA HEBAT!!!

yesss3..... TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH kepada pemain MALAYSIA yang telah bersusah payah lawan untuk menang.... cayalahhh......... kapten Malaysia memang coool habis...:)
tak tahan yang pemain Indon dok jampi dekat jaring gol...adehh....>,<
yang paling geram dengan pengadil laa.... TAK ADIL LANGSUNG!!! yang pemain undon siap tolak pemain Malaysia depa tak kata apa pon... siap bagi lepas jaa... bila Malaysia buat salah sikit padahal nampak sangat tak da kena apa pon , pengadil buh kad kuning trus...huh??!!!! macam apa lagi....
apa2 pon semuanya telah berpihak kepada MALAYSIA.....YEAHHH...!!!! penalti yang mendebarkan..:)

~ kafe B penuh dengan prempuan tadi....semua menyokong...kepada yang tak menyokong tue aku xtaw la ampa minat apa... tolong la sokong MALAYSIA... aku pon tak minat bola, tapi dah MALAYSIA lawan comfirm2 aku akan sokong jugak...:) , roomate aku semua tak minat dan tak sokong tadi...aku sorang la yang menjerit dalam bilik nie..ahahhaha.... lawak tul...last2 kena turun tengok kat kafe jugak..penuh geng penyokong....yeahh.... memang best ahh bila dah masuk goll... JERIT TAK INGAT DUNIA...!!!
HAHAH....

JOM TENGOK..!!!
video penalti MALAYSIA VS INDONESIA...!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...