Followers

Wednesday, November 16, 2011

PENAT !!!

assalamualaikum... dan selamat tgh hari...
dah tgh hari dah pon... aku bru leh relax stelah bekerja tadi...kerja ikat riben untuk barang perkahwinan...
alaa yang bila orang mai rumah time kenduri pastu dapat paper bag or bunga telur tue... buka2 paper bag ada bekas2 yang dalamnya terisi denga "gula-gula"..haa...yang tue la yang aku dengan cousin2 lain tengah hiaskan...
perghh...ada beratus ratus kot... memang silau dan binau bijik mata nie ...haha... peninga gak kepala bila tengok benda2 tue tersusun punya la banyak pastu kami2 yang muda2 kena buat riben...pergh.. tak leh gambarkan...  (gambar xda lagi buat masa sekarang, akan di update kemudian)

errm... padahal aku baru buat berapa tah...x kira tapi ada sampai seratus rasanya..tue pon dah pening..hehe... mak aku pon pening. pastu dia kata..Macam mana la kalau anak aku nak kawen nanti...??!! hahaha...mau pening dia... xpaa mama, kak nak kawen lambat lagi nuh..time tue semua orang mai makan ja xyah nak bg2 bunga telur or wutever smua tue...HAHAH...:P



-------->>> JOM KENA SAMBUNG BUAT KERJA BALIK...errm, esok kena balik KOLEJ DAH....
wuaaa.... ANDWAAEEEE.....~~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...