Followers

Friday, October 14, 2011

★Sabun badan = Syampoo☆

SALAM.... hari nie mood aku gila dan benggong sikit....
rasa serba x kena dan x menentu jaa..... 
yang penting otak dok nampak rumah, dan tringat family2 aku....
tadi lepas cakap fon dengan mama, aku g la man**.....

secara x sengaja dan semangatnya aku p syampoo rambut....
otak dok pkiaq kot lain lagi.... pastu baru teringat....
"eh...masa bila aku bawa mai syampoo nie"..... then.....arghhhh.....
snappp..... aku p guna SABUN BOTOL tue as SYAMPOO.....
GILA JUGAK LA AKU!!!!!

erghh... menyampah betul.... pastu buh bnyak2 lak tue atas tangan dan gosok elok ja kat rambut...
lama jugak pastu baru teringat....BENGGONG LAA....~

sekarang rambut aku jadi keras sikit dah x lembut...+__+


nasib x jadi mcm nie lg...:P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...