Followers

Wednesday, October 12, 2011

★HAPPY☆ Selesai sudah M U E T

Selesai sudah M U E T

HAPPY gila.!!!
rasa ringan satu bebanan di kepala nie...
x yah la dok pk lagi pasal nak speaking2 pe kebenda nieh...
tapi tadi time test speaking aku da buat silap, 
nasib baik sempat cover dalam task B...
harap2 dapat la markah banyak kat situ....

dan lepas habis speaking tue memang rasaa...
fuuuhhhh....LEGAA.....~

 NIE AHLI GROUP AKU....

susun ikut candidate...
★Athira candidate A
★Hadzrin candidate B
★Pikah candidate C
★Asyraf candidate D


gambar diambil selepas tamat speaking...
memang x taw malu dok wat syok tangkap gambaq...haha..

ok la...aku puas hati dengan hasil kerja kami..
.walaupon aku ckap "aaaa" bnyak kat task A...
Memang bongok la aku....p dgaq cakap kwan aku...
dia kata abis x taw nak cakap apa..
cakap ja "aaa" bnyak kali...pekes aku terikut plak???!!!
adesss.....

WUTEVER LAA....JANJI SUDAH TAMAT!!!

★HAPPY_peace_STAR☆

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...