Followers

Friday, October 21, 2011

★Kartun☆ TELETUBIES

ASSALAMUALAIKUM....
Ingat dak cita katun time dlu2.... TELETUBIES???

INGAT DAK INGAT DAK???

JOM TENGOK GAMBAQ DIA...:p

ada empat beradik...sorang mak dia kot...
hat warna ungu tue..tengok dia bimbit beg tangan..mak depa la kot...^__^

 best kan cita tue....comey la katun2 dia..... aku ingat g time aku tengook katun nie waktu umoq 6 tahun sampai darjah brapa xtaw...
lani katun TELETUBIES  nie dah xda dah kot kat TV....

aku suka time depa main2 kat padang pastu ada boat mai, pastu ada bola lompat2...
pastu ada matahari senyum....keluar la sorang2 ahli teletubies nie..ahahah..
INGAT DAK??? HEHEH....
time depa makan Custard pastu bancuh2 letak dalam mesin dia jadi roti custard....
NAMPAK SEDAP...!!!

Jom tengok gambaq2 lain.. leh tringat balik kenangan time dulu2...
dok lompat2 tengok cita nie....HAHAHA....




p/s: muka kawan aku macam teletubies tue la aku tringat katun nie...ahahha...:P

★CoMeLLLL☆


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...