Followers

Monday, October 24, 2011

★Aku ada Syndrom??!

aku suffer CROCODILE TEARS SYNDROME!!!
nak taw syndrom apa, klik bawah nie...

CROCODILE TEARS SYNDROME
BELL`S PALSY

SIMPLE DEFINITON:
(As a result, a person suffering from Crocodile Tears Syndrome may begin to cry while eating.)(The crocodile tears syndrome occurs most often following facial paralysis when nerve fibers destined for a salivary gland are damaged and by mistake regrow into a tear gland)


OK.... sejak aku kecil lagi aku dah suffer penyakit pa tah nie...
setiap kali aku makan apa2 pon air mata aku akan mengalir keluar...
BUKAN SEBAB PEDAS DAN X DA KENA MENGENA DENGAN PEDAS!!! 
kalau orang tak tau dia kata aku menangis dan terharu la and bla bla blaa....
dan ada orang suka ejek2 aku..mungkin ramai yang x tau...:|

orang selalu kata aku x tahan makan pedas...tapi x pon...aku boleh ja makan pedas, ..:P
SEBAB TUE KADANG2 AKU MAKAN SLOW2...nak cover dari air mata keluar mencurahi pipi...: P


tapi ALHAMDULILLAH...sekarang nie x truk sangat dah.... air mata keluar TAK BANYAK PON...
just sikit2 ja...or sometimes dia bergenang kat mata...huhu...


satu lagi aku tak boleh tengok cahaya, x kisah la punca cahaya dari mana, aku mmg x leh tgk...
dan aiq mata akan keluar gak....  nie sebab aku ada ASTIGMATISM yang SANGAT3 TINGGI...
ASTIGMATISM nama lain dia ialah SILAU...
orang lain bila checking mata ada silau x sampai 1.00 kan.... AKU??? Aku ada silau dekat 3.00 untuk both eyes.. ermm, camna la nak kurangkan ae??? :(
>>ingat lagi dlu time tadika ada konsert, aku penari dok depan,
then ada spotlight semua cukup...
pastu tiba2 air mata aku keluar...ahahah... mama suruh cikgu off spotlight sebab aku x tahan...hehe..
lawak laa... konsert tue dari gempak sampai jadi besa ja time ada aku menari... :P


p/s: kalau ada kawan2 yang macam aku, janganla kata or ejek2 dia.... kalau orang yang cepat sensitif memang payah...nasib aku sporting....:P




★SEBAB MUSABAB: AKU SUKA MENGADAP SKRIN PC KOT☆
^___^

reference sources:

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...