Followers

Saturday, October 1, 2011

★Larian KAKOM KMK☆

Assalamualaikum semua.... aku baru ada kesempatan nak on9 dan nak update blog nie ha...
lama benor x update... rindu nak update tapi x da masa.... kali nie nak cecita pasal larian KAKOM...
iaitu larian antara KOLEJ MATRIKULASI....

aku dan ahli kelas aku ditugaskan sebagai paramedik.... kerja rawat orang sakit laa...
so kami satu praktikum x lari...walopun x lari agak penat la jugak tgk org2 sakit.... hehe...
yang kesiannya larian KAKOM tgh2 hujan...ahahah...memang malang la tahun nie....  nasib baik kami berteduh di pondok guard ja...tue pon kena gak tempias hujan nya...



ok..nie aku...sempat posing lagi...ahaha...:P

bertapa lebatnya hujan... nie antara pelajar yg dah sampai



setelah penat bekerja...mmg best...:)

actually nie la kerja aku...

nie la saya...ATHIRA SYAHIRA...
videografi arkib KMK...

ok over sangat kot....
kerja aku ambik video sesama jadi paramedik...
memang terbaek laah....
pakai baju medik pastu ambik video....:P

orang sakit aku p ambik video depa...ahaha....
sorry la noh.... ^__^


★StArLiGht☆

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...