Followers

Friday, October 14, 2011

★BEST FIEND ka MAMA??!!!☆

assalamualaikum...lama x cita hal sndri kat blog nie...kali nie nak buka kisah pasal BESTFRRIEND....
OK....kalau tanya org lain mesti smua akan ada bestfriend or special friend yg diorang bleh kongsi masalah...
tapi kalau tanya aku... aku akan terpinga pinga...dan terpikir...SIAPAKAH BESTFIREND AKU???

BESTFRIEND!!!
ada orang kata aku nie peramah..."agak la peramah kot" ntah la...
disebabkan aku peramah aku ada banyak kawan....
yaa...aku ada banyak kawan... tapi ntah la...
aku rasa macam xda bestfriend atau kawan yang sejati untuk dikongsikan masalah..suka dan duka..
yang aku kesal sangat.... aku ada sorang kawan nie... yaa, aku harap dia sebagai kawan baik aku...
aku kenal dia lama la jugak... tapi baru2 nie kenapa dia macam tarik muka ja dengan aku??
agak terasa la dengan dia...dan last sekali aku jugak yang kena mengalah... aku mmg suka mengalah pon!!!
huh...kalau aku x buat macam tue aku rasa sampai bila pon aku dengan dia x kan bercakap...
tapi bila dia perlukan aku baru dia cari aku.... bila dia dengan kawan2 yang lain mesti aku rasa ditinggalkan...
dia akan lebih utamakan kawan yang lain dari aku...OK ...aku x kisah sangat....
tapi jangan la buat macam aku nie macam x dihargai ja....
serius...bila aku ada masalah or nak kongsi cerita apa2 ka...aku xtaw nak cari sapa....
sedihla jugak.....

MAMA
kan best kalau mama ada kat sini...setiap apa yang jadi kat aku mesti aku akan cerita kat mama ....
NO RAHSIA RAHSIA antara aku dengan mak aku.... semuanya aku cerita...
dan bila aku x cerita pon mak aku akan tau dengan sendiri....
HEBAT KAN SEORANG EMAK..??
dan antara kawan dan emak...aku rasa mak aku paling2 mengenali aku...paling taw cara aku..
paling kenal siapa kawan2 aku... semua aku akan kongsi dengan mama...
HOPE MAMA ADA KAT BILIK NIE.... kakak nak cerita kat mama....
nak bergelak dengan mama.... nak lepaskan semua...
rasa tension la bila simpan lama2.... MAMA MISS YOU LAA....:(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...