Followers

Wednesday, May 16, 2012

Selamat Hari Guru CIKGU

asslamualaikum warga bloggers...

sempena hari guru iaitu 16 Mei hari ini aku teringin nak ucapkan

HAPPY TEACHERS DAY
SELAMAT HARI GURU

kepada semua warga pendidik yang bergelar GURU...

guru lah yang telah mengajar kita selama ini dari tadika, sekolah rendah, sekolah menengah dan seterusnya ke pringkat yang lebih tinggi....
Jasa ckgu2 tak pernah saya lupa... yang telah mengajar saya ABC... 123... dan paling penting mengajar membaca dan mengira, kalau tak kita semua ni BO*** dan tak tahu apa2 kat dunia nie...
tak lupa jugak, IBU dan AYAH kita merupakan seorang guru yang pertama kerana mengajar kita makan, minum berjalan dan macam2 lagi kan...

TERUS TERANG aku kata yang aku SANGAT2 rindukan sekolah, aku yakin mesti semua akan rindukan sekolah dan rasa life kat sekolah lah yang BEST kan kan.....

walaupun kita suka nak masuk uniersiti tapi kenangan di sekolah lebih seronok dan situasinya tak sama dengan kat tempat lain... jadi kepada pelajar sekolah tue, ENJOY YOUR SCHOOL TIME....
mmg kita akan kata BORING, MENYAMPAH dengan kerja sekolah tapi sekolah yang telah mengajar kita banyak sangat dalam kehidupan kita... dan HARGAILAH GURU2 ANDA, walau dia GARANG, TEGAS, suka membebel ka apa tapi dia tetap seorang GURU YANG KITA PERLU HORMAT!!!

~ INGAT tanpa erkat dari guru kita, habislah segala yang kita belajar selama ni...

sekali lagi SELAMAT HARI GURU CIKGU.... (maaf tak boleh jumpa cikgu2 dan tak wish, tapi JASA dan PERGORBANAN semua cikgu2 tak akan saya lupa)

rindu semua cikgu - cikgu aku... >,<

tak lupa kepada mak aku, dia pon seorang guru sains di sekolah menengah...
HAPPY TEACHERS DAY MAMA.....:D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...